معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / ارتش اسرائیل بار دیگر کمپ “جنین” فلسطین را هدف حمله گسترده هوایی و زمینی قرار داد

ارتش اسرائیل بار دیگر کمپ “جنین” فلسطین را هدف حمله گسترده هوایی و زمینی قرار داد

کابل گهیځ نیوز ( ۱۲ سرطان ۱۴۰۲):
ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل بار دیگر کمپ “جنین” واقع در کرانه غربی رود اردن را هدف حمله گسترده هوایی و زمینی قرار داده که به اساس گزارش ها باعث کشته و مجروح شدن چندین تن گردیده است.
در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی هم مدعی هدف قرار دادن پناهگاه های نظامی افراد مقاومت در کمپ جنین شده است و در پی این حمله، صدای انفجارهای مهیبی در این کمپ شنیده شده است.
همچنان منابع محلی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی تعداد زیادی از نیروهای خود را به سمت جنین اعزام کرده و حمله نظامی گسترده‌ای را بر این منطقه آغاز کرده اند.
از جانب دیگر ویب سایت “الجزیره” به نقل از منابع فلسطینی گزارش می دهد که ضمن این یورش زمینی و هوایی ارتش اسرائیل بر کمپ “جنین” در وهله اول چهار تن از کمپ نشینان فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۵ تن دیگر مجروح شده اند که از بین آنها وضعیت هفت تن آن وخیم گزارش شده است.
رسانه های مربوط به رژیم صهیونیستی ضمن نشر خبر یورش ارتش اشغالگر بر کمپ پناهنده گان “جنین” گفته اند که این عملیات زمینی آغاز شده و جزئیات بیشتر آن بعداً اعلان خواهد شد.
همچنین روزنامه عبری زبان “یدیعوت احرونوت” نوشته که ارتش رژیم صهیونیستی عملیاتی نظامی را در کرانه غربی رود اردن آغاز کرده و در حال بمباران پایگاه‌ها و منابع زیر زمینی مقاومت در “جنین” است.
از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی نیز ضمن نشر اعلامیه یی رسماً آغاز عملیات نظامی زمینی و هوایی علیه کمپ “جنین” خبر می دهد و برخی منابع اعلام کرده‌اند که این عملیات ممکن است دو الی سه روز طول بکشد.
در همین حال یک تشکل نظامی در “جنین”، که متشکل از اعضای مسلح گروه‌های فلسطینی فتح، حماس و جهاد اسلامی است، اعلام کرده که آنها تا آخرین نفس و آخرین گلوله با نیروهای اشغالگر خواهند جنگید و در این هدف همه جناح‌ها و تشکیلات نظامی فلسطینی با هم متحد خواهند بود.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس