معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / امریکا بار دیگر یک فرمانده داعش در خاک سوریه را هدف قرار داد

امریکا بار دیگر یک فرمانده داعش در خاک سوریه را هدف قرار داد

کابل-گهیځ نیوز( ۲۸ حمل ۱۴۰۲):
نیرو های امریکایی اعلام کردند که یک تن از اعضای قیادی سازمان داعش در سوریه را در ساعات آغازین صبح امروز( دوشنبه ۱۷ اپریل) هدف قرار داده اند که شاید به قتل رسیده باشد.
منبع مذکور می گوید که فرد هدف قرار داده شده در پلان گذاری تهاجمات مسلحانه در شرق میانه و اروپا دست دااشت و می افزاید که دو فرد مسلح دیگر در شمال سوریه توسط هیلی کاپتر هدف قرار داده شدند.
شبکه الجزیره به نقل از قیادت مرکزی نیرو های امریکایی می نویسد که طی این حمله به نیرو های امریکایی و ساکنان این منطقه کدام آسیبی نرسیده است و همچنان هیلی کاپتر های ارتش امریکا در این حمله ضرر ندیده اند.
از سوی دیگر ناظرین حقوق بشری در سوریه می گویند که نیروهای ائتلاف امریکایی در این کشور با بکار گیری عملیه جاسوسی، یک تن از اعضای قیادی در تنظیم داعش را در آپارتمانی که زنده گی می کرد،هدف قرار دادند.
این منبع همچنان می افزاید که همچنان دو تن دیگر از عناصر جبهه ” عقاب های شمال” که در نزدیکی این محل بود وباش داشتند نیز با فیر راکت هدف قرار گرفتند.
منبع می افزاید که شخصیت قیادی در تنظیم داعش عايد الهلال یا ” ابوالبراء” نام داشت که از شهرک السفیره در شمال سوریه به این سو می آمد.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس