معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / تلفات انفجار خونین امروز در پشاور پاکستان به ۳۲ تن رسید

تلفات انفجار خونین امروز در پشاور پاکستان به ۳۲ تن رسید

کابل-گهیځ نیوز( ۱۰ دلو ۱۴۰۱):
منابع پولیس پاکستان به رسانه ها گفته اند که شمار کشته شده گان در انفجار امروزی که در یک مسجدی واقع شهر پشاور اتفاق افتاد به ۳۲ تن رسیده است.
این در حالی است که به نقل از شاهدان عینی گفته شده است که حمله کننده انتحاری در صف اول نماز گزاران و پس از امام جا گرفته بود.
رسانه های محلی به نقل قول از محمد عاصم سخنگوی شفاخانه دولتی ” لیدی ریدنگ” در شهر پشاور ضمن افزایش شمار کشته شده گان گفته است که شمار مجروحین این حادثه به ۱۴۵ تن رسیده است.
سخنگوی مذکور افزده است که اکثریت کشته شده گان و مجروحین افراد پولیس اند.
سخنگوی مذکور همچنان گفته است که وضع صحی برخی مجروحین وخیم است و امکان افزایش شمار کشته شده گان دیده می شود.
از جانب دیگر رسانه های پاکستانی گزارش داده اند که شهباز شریف صدراعظم و جنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان پس از این انفجار خونین به شهر پشاور آمده اند و ضمن دیدار از مسجدی که در آن انفجار صورت گرفته، به عیادت مجروحین حادثه به شفاخانه رفته اند.
به قول رسانه ها رانا ثناءالله وزیر امور داخله، خواجه آصف وزیر دفاع و بانو مریم اورنگ زیب وزیر اطلاعات در حکومت مرکزی این کشور نیز با صدراعظم و قومندان ارتش به شهر پشاور آمده اند.
این انفجار ظهر امروز در هنگام ادای نماز در مسجدی واقع در شهرک پولیس پشاور به وقوع پیوست که به قول رسانه های پاکستانی شخص انتحار کننده ملبس با لباس پولیس و در صف اول نماز گزاران ایستاده بود.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس