معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / جزئیات تماس های اسرائیل با حماس برای توافق در مورد تبادل اسرا فاش شد

جزئیات تماس های اسرائیل با حماس برای توافق در مورد تبادل اسرا فاش شد

کابل- گهیځ نیوز( ۲۷ جدی ۱۴۰۱):
یک شبکه تلویزیونی اسرائیل شام دوشنبه جزئیات تماس هایی اسرائیل با جنبش حماس برای رسیدن به توافق در مورد تبادل اسرای دو طرف را فاش کرد .
به اساس این گزارش تماس های مذکور پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی در ماه نوامبر انجام شده است.
شبکه تلویزیونی ۱۲ مربوط رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام سیاسی بلندپایه اسرائیلی که نخواست نامش فاش شود افزود که حل و فصل این دوسیه از سوی اسرائیل بسیار نزدیک بود و مردم اسرائیل نیز از آن استقبال می کردند، چرا که امتیازاتی که حماس در آن خواسته بود، بسیار کمتر از گذشته بود.
به ادعای این منبع، پس از این که حماس متوجه شد زندانیانی که متهم به کشتن نیروهای اسرائیلی‌ هستند، آزاد نخواهند شد، موضوع تبادل اسرا را بر مبنای مسائل و موارد بشردوستانه سوق داد.
وی گفت که براساس این توافق قرار بود که زنان و بیماران و زندانیان کهنسال و حتی کسانی که به حبس دراز مدت محکوم بودند، و از بیمارهای مزمنی رنج می برند، آزاد شوند.
این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل انتشار فایلی ویدئویی از “آبراهام منگستو” اسیر صهیونیست در غزه توسط کتایب شهدای القسام را حاوی این پیام می داند که حماس به دنبال ادامه مذاکره از نقطه‌ای است که در مذاکرات اخیر متوقف شد.
گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با انتشار فایلی ویدئویی از اسیر صهیونیست در غزه ادعاهای آویو کوخاوی درباره موفقیت‌هایش در سمت ریاست ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد.
این گروه مقاومت به همین مناسبت فایل ویدئویی را از “آبراهام منگستو” اسیر صهیونیستی که توسط حماس دستیگر شده است، منتشر کرد.
“منگستو” در این ویدئو با شکایت از بی‌توجهی مقامات رزیم صهیونیست نسبت به وضعیت خود و دیگر اسرای رژیم صهیونیست می‌گوید: “تا چه زمان ما باید این درد و رنج را تحمل کنیم، آیا کابینه اسرائیل به فکر ما نیست؟”
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس