معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / در ترکیه ۱۷ تن به اتهام باج خواهی و تهدید علیه رقیب اردوغان در انتخابات بازداشت شدند

در ترکیه ۱۷ تن به اتهام باج خواهی و تهدید علیه رقیب اردوغان در انتخابات بازداشت شدند

کابل-گهیځ نیوز( ۲۳ ثور ۱۴۰۲):
در حالیکه قرار است فردا یکشنبه ۱۴ می سال میلادی، رأی گیری در انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه آغاز شود، ۱۷ نفر به اتهام باج خواهی و تهدید علیه نامزد محوری انتخابات ترکیه بازداشت شده اند.
شبکه خبری “ان. تی. وی” ترکیه اعلام کرد که این ۱۷ نفر به اتهام باج خواهی، تهدید، جعل و انتشار ویدیو های غیراخلاقی مربوط به نامزد رقیب رئیس جمهور اردوغان در انتخابات فردا بازداشت شده اند.
جلب و بازداشت چهار متهم دیگر این دوسیه نیز که در خارج از کشور ترکیه به سر می برند، در فهرست کار ارگان های عدلی و قضایی این کشور قرار دارد.
به اساس اعلام ترکیه، این افراد کلپ های دارای محتوای غیراخلاقی و غیرقانونی دستکاری شده و جعلی علیه “محرم اینجه” یکی از چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده‌اند.
“محرم اینجه” نامزد شکست خورده دوره قبلی انتخابات و مورد حمایت حزب “مملکت” و یکی از چهار گزینه حاضر در انتخابات این دوره ریاست جمهوری ترکیه بود که دو روز پیش از رقابت کنار رفت.
این در حالی است که مردم ترکیه (فردا یکشنبه ۱۴ می) برای انتخاب رئیس جمهور و ۶۰۰ نماینده پارلمان این کشور به پای صندوق‌های رأی می‌روند.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس