معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / رژیم صهیونیستی اسرائیل شهر “حمص” سوریه را هدف حمله راکتی قرار داد

رژیم صهیونیستی اسرائیل شهر “حمص” سوریه را هدف حمله راکتی قرار داد

کابل-گهیځ نیوز( ۹ ثور ۱۴۰۲):
به خبرگزاری رسمی سوریه ” سانا” از قول یک مقام نظامی این کشور خبر داد که صبح زود امروز (شنبه) به وقت محلی رژیم صهیونیستی اسرائیل با چند فیر موشک از مرز لبنان، اطراف شهر “حمص” سوریه را مورد حمله قرار داد.
به گزارش الجزیره، این مقام نظامی سوریه افزود که نیروی دافع هوای ارتش سوریه با موشک‌های مهاجم مقابله و برخی از آنها را در هوا منهدم کرد.
این مقام نظامی که از وی نام برده نشده است، افزوده است که این حمله موشکی موجب زخمی شدن سه فرد غیر نظامی شده و ضمن آن یک تانک تیل ملکی نیز آتش گرفته است که در نتیجه چند ذخیره گاه تیل و تعدادی وسایط انتقال دهنده تیل در آتش سوخت.
از سوی دیگر شبکه خبری ” کان” مربوط به رژیم صهیونیستی نیز با تأیید حمله راکتی بر شهر” حمص” سوریه از فعال شدن نیروی دافع هوای ارتش دمشق در مقابل این حمله خبر داده است.
مقامات امنیتی سوریه به خبرگزاری ها گفته اند که تیم های تخنیکی آنها برای بررسی خسارات ناشی از سقوط یکی از این راکت ها به منطقه “شنچار” در جنوب شهر “حمص” تلاش شان را آغاز کرده اند.
از سوی دیگر رسانه ها از وقوع آتش‌سوزی گسترده در جنوب “حمص” پس از این حمله خبر می دهند اما گزارش دقیق از خسارات وارده تا حال در دست نیست.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس