معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس به شهادت رسیدند

سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس به شهادت رسیدند

کابل-گهیځ نیوز(۱ جوزا ۱۴۰۲):
در نتیجه حمله عساکر رژیم صهیونیست به یک کمپ فلسطینی ها در شرق نابلس واقع در کرانه غربی کم از کم سه جوان فلسطینی به شهادت رسیده و شش تن دیگر مجروح شده اند.
خبرگزاری های عربی از منطقه گزارش می دهند که نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز( دوشنبه) همراه با تجهیزات نظامی و چند بلدوزر به کمپ “بلاطه” واقع در شرق شهر نابلس در کرانه غربی رود اردن حمله نمودند و سپس نظامیان رژیم صهیونیست، با جابجایی روی بام خانه‌ها به سمت غیرنظامیان فلسطینی شلیک کردند.
به گزارش خبر گزاری ها، در جریان شلیک این تک تیراندازها صهیونیست، کم از کم سه جوان فلسطینی به نام‌های فتحی جهادعبد السلام رزق (۳۰ ساله)، عبد الله یوسف محمد أبو حمدان (۲۴ ساله) و محمد بلال محمد زیتون (۳۲ ساله) به شهادت رسیدند.
به گزارش خبرگزاری ها علاوه بر شهادت این سه جوان فلسطینی، کم از کم شش فلسطینی دیگر مجروح شدند. گزارش ها می گویند که نظامیان صهیونیست حتی به عراده جات و امبولانس ها رحم نکرده و به سمت آنها فیر کردند.
هفته گذشته نیز یک فلسطینی در حمله نظامیان رژیم صهیونیست بر یک کمپ در شرق نابلس به شهادت رسید و چند تن دیگر مجروح شدند. روز گذشته، منابع محلی از عملیات مبارزین فلسطینی در جنوب نابلس و زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیست خبر دادند که منابع عربی نیز آن را تایید کردند.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس