معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / ضمن یک درگیری مسلحانه در منطقه “میانوالی” پاکستان یک افسر پولیس پاکستان کشته شد

ضمن یک درگیری مسلحانه در منطقه “میانوالی” پاکستان یک افسر پولیس پاکستان کشته شد

کابل گهیځ نیوز (۹ میزان ۱۴۰۲):
ضمن یک درگیری مسلحانه بر یک مرکز پولیس در منطقه کندل واقع شهر میانوالی ایالت پنجاب پاکستان یک افسر پولیس پاکستان کشته شده و دو تن از مخالفین مسلح نیز به قتل رسیده اند.
به اساس اظهارات داکتر عثمان انور فرمانده پولیس ایالت پنجاب پاکستان شب گذشته حوالی ساعت ۱۲ شب به وقت محلی افراد مسلح بر این مرکز پولیس حمله ور شدند که به همکاری اداره مبارزه با تروریزم ایالت پنجاب این حمله ناکام گردانیده شد.
موصوف اظهار داشت که یک تن از افسران پولیس با جرأت از این مرکز پولیس در مقابله با حمله کننده گان کشته شد اما پس از تلاشی سخت گیرانه نیروهای مبارزه با تروریزم در این منطقه اجساد دو تن از مخالفین مسلح نیز از منطقه بدست آمد.
مقامات پولیس پاکستان گفته اند که از جمله دو جسد دریافت شده یکی آن بنام زبیر نواز برادر یک فرمانده تحریک طالبان پاکستان شناخته شد که با منطقه لکی مروت در ایالت سرحدی پاکستان ارتباط دارد.
فرمانده عمومی پولیس ایالت پنجاب پاکستان می گوید که برای دستگیری سایر حمله کننده گان، تلاش جدی در ساحه جریان دارد و پولیس در پی گرفتاری رفقای دیگر افراد کشته شده مخالفین حکومت پاکستان اند.
قابل تذکر است که بیشترین حملات مخالفین مسلح حکومت پاکستان تا حال در ایالت خیبر پشتونخواه این کشور تمرکز داشت .و سرایت این حملات به ایالت پنجاب آن کشور، می تواند زنگ خطر جدیدی برای حکومت اسلام آباد پنداشته شود.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس