معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / عملیات “طوفان اقصی” در داخل خاک اسرائیل همچنان ادامه دارد

عملیات “طوفان اقصی” در داخل خاک اسرائیل همچنان ادامه دارد

کابل گهیځ نیوز (۱۷ میزان ۱۴۰۲):
درگیری های مسلحانه بین مبارزین فلسطینی و نیرو های رژیم اشغالگر در داخل شهرک های یهودی نشین درسرزمین های اشغالی برای سومین روز متوالی همچنان ادامه دارد و گزارش های رسیده حاکی از بلند رفتن سطح تلفات و خسارات مالی به جانب اسرائیلی می باشد.
ویب سایت عربی الجزیره ضمن نشر گزارشی در این مورد می نویسد که شمار کشته شده گان جانب اسرائیلی طی سه روز گذشته به یک صد تن رسیده، در حالی که خسارات هنگفت مالی نیز به جانب رژیم اشغالگر رسیده است.
یک منبع در ارتش اسرائیل می گوید که نیرو های آنها تا حال هم در هفت یا هشت نقطه نوار غزه با مبارزین فلسطینی درگیر هستند و به قول آنها، عساکر شان در شهرک “سدیروت” و در نزدیکی چهار راه جیفیم در مرکز این شهرک درگیر جنگ مسلحانه با مبارزین فلسطینی هستند.
از جانب دیگر رادیوی اسرائیل در حالی که از ادامه درگیری ها با مبارزین فلسطینی خبر می دهد می گوید که این درگیری ها بیشتر در سه شهرک یهودی نشین “عالومیم”، “نیریم” و “سدیروت” جریان دارد.
این در حالی است که پولیس اسرائیل قبل از این اعلان نموده بود که آنها مبارزین مسلح فلسطینی را که به منطقه “جنوب عسقلان” نفوذ کرده بودند از آنجا بیرون رانده اند ولی از سوی دیگر رادیوی ارتش اسرائیل اعلان نمود که ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته تا ۲۵ شهرک یهودی نشین را در منطقه نزدیک به غزه تخلیه نمایند.
از سوی دیگر ارتش اسرائیلی اعلام نمود که از صبح روز شنبه و آغاز عملیات مبارزین فلسطینی در
سرزمین های اشغالی تا حال نزدیک به ۷۰۰ تن اسرائیلی کشته شده اند که بین شان افسران ارتش نیز وجود دارد و به اساس لست جدید ۱۶ تن از این عساکر و افسران جدیداً کشته شده اند که به این ترتیب تعداد کشته شده گان افراد نظامی اسرائیل از شروع عملیات تا حالا به ۷۳ تن رسیده است.
همچنان یک سخنگوی ارتش اسرائیل گفته است که شمار اسیران یهودی بدست مبارزین فلسطینی اعم از نظامی و غیر نظامی خیلی زیاد است، در حالیکه یک جریده اسرائیلی می نویسد که احتمال دارد شمار تلفات جانب اسرائیلی به یک هزار تن برسد.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس