معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / نماینده فوق العاده حکومت پاکستان در امور افغانستان از عهده اش استعفا داده است

نماینده فوق العاده حکومت پاکستان در امور افغانستان از عهده اش استعفا داده است

کابل-گهیځ نیوز( ۱۱ حوت ۱۴۰۱):
محمد صادق خان نماینده فوق العاده حکومت پاکستان در امور افغانستان، در صفحه تویتر خود اعلان نموده که از عهده کنونی خویش استعفا داده است.
محمد صادق خان در ادامه این مطلب همچنان نوشته است که وی پس از سه سال انجام وظیفه به حیث نماینده فوق العاده حکومت پاکستان، از حکومت متبوعش درخواست نموده تا وی را اجازه دهد که به امور شخصی و فامیلی خود رسیده گی کند.
محمد صادق خان در استعفا نامه خویش نوشته است که وی از همکاری مقمامات ارشد کشورش ابراز امتنان نموده است که به حیث نماینده خصوصی حکومت پاکستان در امور افغانستان، حمایت کامل نموده اند.
وی همچنان در استعفا خط خود نوشته است که وی از همه تلاش های همکاران و اعضای تیم کاری خود سپاسگذاری می نماید که از مدت طویلی در مورد روابط کابل- اسلام آباد برای مدت طولانی تلاش به خرچ دادند.
ویب سایت اردو زبان” داون” پاکستان بر علاوه نشر این خبر از قول صادق خان نگاشته است که موصوف استعفی خط خود را به شهباز شریف نخست وزیر پاکستان ارسال نموده است و از جانب نخست وزیر آن کشور نیز پذیرفته شده است.
قابل یاد آوری است که صادق خان در بین سالهای ۲۰۰۸ الی ۲۰۱۴ به حیث سفیر رسمی پاکستان در کابل اجرای وظیفه نموده است و قبل از آن هم عهده های مهمی در حکومت پاکستان بدوش داشته است.

ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس