معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / “اردوغان” به دلیل بیماری، برنامه‌های یک روزه تبلیغاتی و انتخاباتی ‌اش را لغو کرد

“اردوغان” به دلیل بیماری، برنامه‌های یک روزه تبلیغاتی و انتخاباتی ‌اش را لغو کرد

کابل-گهیځ نیوز( ۶ ثور ۱۴۰۲):
رجب طیب اردوغان،رئیس‌جمهور ترکیه و نامزد اساسی انتخابات آینده این کشور پس از آنکه یک مصاحبه زنده تلویزیونی را به علت بیماری نیمه‌تمام رها کرد،همه برنامه‌های انتخاباتی خود را برای امروز چهارشنبه لغو کرد.
به گزارش رسانه‌های ترکیه، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور این کشور شب گذشته به دلیل “التهاب معده”، یک گفت‌وگوی تلویزیونی زنده را نیمه‌تمام رها کرد و امروز نیز برنامه‌های تبلیغاتی و انتخاباتی‌ خود در سه ایالت ترکیه را لغو کرده است.
رسانه ها می گویند که در نشست دیشب اردوغان با خبرنگاران، ناگهان پوشش زنده تلویزیونی این مراسم هنگام پرسش یک خبرنگار از وی به شکل معناداری برای مدت زمان طولانی قطع شد.
به گزارش رسانه‌های خبری ترکیه که با پخش مجدد زنده نشست خبری، اردوغان در برابر کمره ها ظاهر شد و گفت که به دلیل حجم برنامه‌ها دیروز و امروزش، در هنگام نشست خبری به التهاب و درد معده گرفتار شده و افزود که قصد لغو این برنامه را نیز داشت، اما صرف نظر کرده است.
پس از حضور دوباره اردوغان در نشست خبری دو پرسش کوتاه از سوی خبرنگاران مطرح شد و ناظر مطبوعاتی خواستار پایان برنامه برای رعایت حال وی شد.
قرار است انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه، روز یکشنبه ۱۴ می ۲۰۲۳ برگزار گردد و در صورت لزوم دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هم، روز یکشنبه ۲۸ می ۲۰۲۳ ترتیب خواهد یافت.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس