معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / اسرائیل میدان های هوایی دمشق و حلب در سوریه را بمباردمان کرد

اسرائیل میدان های هوایی دمشق و حلب در سوریه را بمباردمان کرد

کابل گهیځ نیوز ( ۳۰ میزان ۱۴۰۲):
رژیم صهیونیستی اسرائیل دو میدان هوایی مهم سوریه( میدان هوایی دمشق و میدان هوایی حلب) را بمباردمان نموده است که در اثر آن تلفات جانی و خسایر مادی بجا مانده است.
به گزارش الجزیره، به نقل از منابع مسؤول در سوریه، نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل هردو میدان هوایی را همزمان هدف قرار داد و هردو میدان هوایی را از سرویس و ارائه خدمات به مسافرین خارج ساخت.
گزارش ها حاکیست که از زمان آغاز عملیات طوفان اقصی در سرزمین های اشغالی این دومین باری است که رژیم اشغالگر اسرائیل میدان های هوایی سوریه را هدف راکت پراگنی خود قرار می دهد چنانچه میدان هوایی حلب به تنهایی بار دیگر نیز هدف چنین راکت پراگنی قرار گرفت.
یک منبع نظامی در دمشق گفته است که حوالی ساعت پنج و نیم صبح به وقت محلی نیروهای اشغالگر خواستند در همکاری با حمله راکتی میدان های بین المللی هوایی دمشق و حلب وارد خاک سوریه شوند ولی این حمله زمینی ناکام گردید.
منبع می افزاید که این حملات رژیم صهیونیستی باعث کشته شدن یک کارکن غیر نظامی در میدان هوایی دمشق و مجروح شدن یک تن دیگر از کارگران شده و همچنان اضرار و خسارات هنگفت مادی به هردو میدان وارد آمده است تا حدی که هردو میدان برای مدتی از نشست و برخاست پرواز ها عاجز خواهند بود.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:
https://twitter.com/GaheezAgency
Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس