معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / اسرائیل پس از به شهادت رسانیدن یک فرمانده حماس می گوید این حمله بر لبنان یا حزب الله نبود

اسرائیل پس از به شهادت رسانیدن یک فرمانده حماس می گوید این حمله بر لبنان یا حزب الله نبود

کابل گهیځ نیوز (  ۱۳  جدی ۱۴۰۲):

در حالی که طیارات بدون سرنشین رژیم صهیونیستی اسرائیل با هدف قرار دادن دفتر حماس در شهر بیروت پایتخت لبنان روز سه شنبه “صالح العاروری”، معاون کمیته سیاسی جنبش حماس را به شهادت رسانیده اند، سخنگو.یان این رژیم می گویند که نباید این عمل، حمله به لبنان و حزب الله تلقی شود.

به گزارش رسانه ها”مارک رگو” یکی از سخنگویان رژیم غاصب اسرائیل، بدون تایید دست داشتن حکام آن کشور در حمله روز سه‌شنبه در بیروت‌ تآکید می ورزد که این حمله متوجه لبنان و حزب‌الله نبوده است.

این سخنگوی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی “ام‌اس‌ان‌بی‌سی” امریکا در حالیکه می گوید هر که هنوز مشخص نیست که کدام جهت این حمله را انجام داده است اما به گفته وی “مشخص است که این اقدام حمله علیه لبنان نبوده است و حتی این حمله حتی علیه حزب الله نبوده است.”

از سوی دیگر به گزارش “بی بی سی” در این حمله طیارات بدون سرنشین که دفتر حماس در بیروت را هدف قرار داد، علاوه بر آقای “العاروری”، دو قوماندان دیگر حماس به نام‌های “سمیر افندی” و “عزام الاقرا” و همین طور چهار عضو دیگر جنبش حماس کشته شده اند.

حماس این حمله را محکوم کرده و حزب‌الله این اقدام را به عنوان حمله به “حاکمیت ملی”‌ لبنان یادآوری نموده است.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس