معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / انفجاری در منطقه حیات آباد پشاور هشت تن را مجروح ساخت

انفجاری در منطقه حیات آباد پشاور هشت تن را مجروح ساخت

کابل گهیځ نیوز ( ۲۷ سرطان ۱۴۰۲):
انفجار انتحاری در نزدیکی یک موتر پولیس در منطقه حیات آباد پشاور به اساس معلومات ابتدایی هشت تن از کارمندان پولیس پاکستان را مجروح ساخت.
از سوی دیگر رسانه های پاکستان با نشر این خبر نوشته اند که وضعیت چند تن از مجروحین حادثه وخیم بوده و احتمال می رود باعث تلفات در صفوف پولیس آن کشور گردد.
منابع پولیس پاکستان در ایالت خیبر پختونخواه تائید کرده اند که این انفجار یک انفجار انتحاری بود ولی تا حال در مورد این که چه مقدار مواد منفجره در آن بکار رفته بود، چیزی گفته نمی توانند.
از جانب دیگر “وقار رفیق” یکی از افسران پولیس پاکستان در مرکز ایالت خیبر پختونخحواه به رسانه های آن کشور گفته است که فرد انتحار کننده خود را با موتر نیرو های امنیتی که در آنجا ایستاده بود تصادم داد که در نتیجه انفجار به وقوع پیوست و افراد نیرو های امنیتی مجروح شدند.
قابل یاد آوری است که حیات آباد از جمله شهرک های جدیداً اعمار شده در شهر پشاور می باشد که بر علاوه اماکن مسکونی، برخی دفاتر، مراکز پولیس، شفاخانه ها و مراکز تجارتی در آن موقعیت دارد.
به قول رسانه های پاکستانی از مدتی به این سو ایالت خیبر پختونخواه و شهر پشاور به گونه مسلسل شکار حملات مسلحانه و انتحاری گردیده است که باعث پریشانی ساکنین آنجا و مسوولین حکومتی گردیده است.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس