معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / ایران رژیم صهیونیستی را متهم به حمله بر تأسیسات وزارت دفاع این کشور در اصفهان نمود

ایران رژیم صهیونیستی را متهم به حمله بر تأسیسات وزارت دفاع این کشور در اصفهان نمود

نیویارک-گهیځ نیوز( ۱۲ دلو ۱۴۰۱):
سفیر و نماینده دایمی ایران در سازمان ملل، رژیم صهیونیستی اسرائیل را متهم به حمله بر تأسیسات وزارت دفاع کشور خود در اصفهان نموده است.
“امیر سعید ایروانی”در واکنش به اظهارات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به منشی عمومی و رئیس دوره‌ای شورای امنیت گفته است که تحقیقات اولیه آنها نشان می دهد که رژیم صهیونیستی مسئول حمله تروریستی به مجموعه ورکشاپ های وزارت دفاع در شهر اصفهان است.
سفیر ایران در سازمان ملل همچنان افزود که این اقدام رژیم صهیونیستی، نقض قوانین بین المللی و محکوم است.
سفیر ایران در این نامه با اشاره به اظهارات ۲۷ جنوری رئیس رژیم صهیونیستی در مقر ناتو و ۱۶ جنوری رئیس ستاد ارتش این رژیم نسبت به تهدید به استفاده از زور علیه تأسیسات ایران، از جمله تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران و نقض قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل اعتراض کرد.
در این نامه با اشاره به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در مصاحبه اخیر با “سی ان ان” در ۳۱ جنوری و اعتراف به دخالت این رژیم در اقدامات خرابکارانه و تروریستی در ایران تاکید شده است این رژیم باید پاسخگوی تمامی اقدامات جنایتکارانه و تروریستی ارتکابی علیه ایران باشد و بدون استثنا باید با عواقب آن مواجه شود.
در این نامه نماینده دایم ایران در سازمان ملل به رئیس دوره ای شورای امنیت تاکید شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسئولیت خود را بر اساس منشور آن سازمان انجام دهد.
همچنین در این نامه تصریح شده است که ایران به اساس حقوق بین المللی و منشور ملل متحد حق خود را برای دفاع از امنیت ملی خود و پاسخ قاطع به هرگونه تهدید یا اقدام نادرست رژیم صهیونیستی در هر کجا و هر زمان که لازم بداند، محفوظ می دارد.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس