معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / بر اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب ها در هند ۸۵ نفر جان خود را از دست دادند

بر اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب ها در هند ۸۵ نفر جان خود را از دست دادند

کابل گهیځ نیوز ( ۱۹ سرطان ۱۴۰۳):

به نقل از شبکه خبری “ان دی تی وی” هند، در بیانیه اداره مدیریت آفت های طبیعی هند آمده است که وضعیت سیل در ایالت آسام این کشور در روز دوشنبه بهبود یافت اما ۶ نفر دیگر جان خود را از دست دادند و بیش از ۱۹ هزار نفر در ۲۷ منطقه این ایالت تحت تاثیر سیل قرار گرفته و متضرر شده ‌اند.

تاکنون بیش از ۲۲ میلیون نفر بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در ایالت‌های شمال شرق هند متأثر شده و به بیش از ۱۸ میلیون نفر نیز خسارت وارد شده است.

اداره مدیریت آفت ها در هند می‌گوید که این اداره ۵۴۳ کمپ امدادی و مرکز توزیع امداد را در ۲۵ منطقه سیل‌زده راه اندازی کرده است و بیش از ۳۴۵ هزار نفر از آسیب‌دیدگان سیل در این کمپ‌های امدادی اسکان داده شده‌اند.

در فصل باران‌های موسمی و باریدن در حدود ۹۰ درصد از بارش سالانه که باعث وقوع سیل و رانش زمین می‌شود که در مناطق جنوب آسیا غیر معمول نیست، اما کارشناسان اعتقاد دارند این موضوع در سال‌های اخیر به بدتر شدن تغییرات آب و هوامنجر شده است.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس