معماری
خانه / ګهیځ نیوز / لوبې / تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال افغانستان جایگاه سوم را در رقابت‌های ” کافا” به دست آورد

تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال افغانستان جایگاه سوم را در رقابت‌های ” کافا” به دست آورد

کابل گهیځ نیوز ( ۶ سنبله ۱۴۰۲):
تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال افغانستان در رقابت‌های قهرمانی مرکز آسیا (کافا) توانست مقام سوم این رقابت ها را بدست بیاورد.
به گزارش خبرگزاری ها تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال کشور، پس از شکست در برابر تیم ازبکستان، در جدول رده‌بندی از جایگاه دوم به سوم تنزیل کرد.
این در حالی است که تیم‌ ملی فوتبال زیر ۱۷ سال افغانستان در دور حذفی مسابقات قهرمانی مرکز آسیا (کافا) در برابر تیم ازبکستان با نتیجه ۳مقابل یک باخت.
در این بازی که شام یک‌شنبه(۵ سنبله) در شهر دوشنبه پایتخت تاجکستان برگزار شد، تیم ازبکستان دو گول اول در نیمه اول و گول سوم را نیز در آخر بازی وارد دروازه تیم افغانستان کرد.
تیم ملی نوجوانان افغانستان با دو پیروزی و یک شکست به مرحله حذفی راه یافت و با شکست از ازبکستان از این جام نیز به عنوان تیم سوم یا چهارم خداحافظی کرد، در صورتی که می توانست این بازی را ببرد به نایب قهرمانی این جام “کافا” می‌رسید.
چهار‌شنبه گذشته، تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان بر تیم ملی نوجوانان ایران با نتیجه دو بر یک بر ایران پیروز شد. در بازی قبلی که در ماه جون برگزار شده بود، ایران توانسته بود تیم افغانستان را با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد.
فیض محمد فیضی که مقام سرمربی تیم زیر هفده سال فوتبال افغانستان را در این مسابقات دارا بود، قبل از
این در گفتگو با رسانه‌ها گفته بود شاگردانش می‌خواهند “قهرمان” این بازی ها شوند.
تیم های فوتبال زیر ۱۷ سال از کشور های تاجکستان، ایران، افغانستان، قرغیزستان و ازبکستان در این بازی ها با همدیگر به رقابت پرداختند.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطرف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس