معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / حمله غیر منتظره اسرائیل بر یک شفاخانه در غزه بیش از ۵۰۰ کشته برجا گذاشت

حمله غیر منتظره اسرائیل بر یک شفاخانه در غزه بیش از ۵۰۰ کشته برجا گذاشت

کابل گهیځ نیوز (۲۶ میزان ۱۴۰۲):
در یازدهمین روز از جنگ نابرابر اسرائیل و فلسطین ضمن عملیات” طوفان اقصی”، نیرو های اشغالگر اسرائیلی مرتکب جنایت بی نظیری گردیده و یک بیمارستان مملو از مریضان و مجروحین فلسطینی را در نوار غزه بمباردمان کردند که تقریباً ۵۰۰ تن در آن کشته شده و صد ها تن دیگر هم مجروح گردیدند.
به گزارش الجزیره، بمباردامان هوایی و زمینی نیروهای اشغالگر اسرائیل بالای غزه همچنان ادامه دارد که شمار کشته ده گان فلسطینی در این عملیات به بیشتر از سه هزار و ۲۰۰ شهید و ۱۲ هزار و ۵۰۰ مجروح رسیده که تعداد بیشتر شان اطفال و زنان تشکیل می دهد .
از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطینی هم به نوبه خود شهر های تل ابیب پایتخت رژیم صهیونیستی و شهر عسقلان از شهر های مهم رژیم صهیونیستی را هدف قرارداد اند.
از سوی دیگر واشنگتن در همین حال از سفر جوبایدن رئیس جمهور امریکا به تل ابیب به قصد دیدار وابراز حمایت از اسرائیل خبر داد در حالیکه کشور عربی اردن پس از بمباردمان یک شفاخانه در نوار غزه و کشته شدن بیماران در آنجا، از لغو نشست چهار جانبه در مورد فلسطین در این کشور خبر داد.
قرار بود در این نشست چهار جانبه جو بایدن رئیس جمهور امریکا، ملک عبدالله ثانی پادشاه اردن،عبدالفتاح سیسی رئیس جمهور مصر و محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین با هم روی جنگ اخیر فلسطین صحبت کنند.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس