معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / درگیری ها بین نظامیان اشغالگر اسرائیلی و فلسطینیان تلفاتی بر جا گذاشته است

درگیری ها بین نظامیان اشغالگر اسرائیلی و فلسطینیان تلفاتی بر جا گذاشته است

بیت المقدس اشغالی- گهیځ نیوز(۲۵ جدی ۱۴۰۱):
ارتش رژیم صهیونیستی اسرائیل امروز اعلام کرد که یک سرباز ارتش این کشور ضمن درگیری با فلسطینیان در کناره غربی رود اردن کشته شده و چهار تن دیگر مجروح شده اند که از آن جمله جراحات یک تن شدید تلقی می گردد.
ارتش اسرائیل امروز یک شنبه با نشر اعلامیه یی گفته است که در مورد این حادثه تحقیقات خود را آغاز کرده اند و بزودی نتایج این تحقیقات را بر ملا خواهند ساخت.
از جانب دیگر گفته شده است که این واقعه، واقعه دوم از نوع خود در این هفته می باشد چنانچه شام روز دوشنبه گذشته نیز در یک مرکز ارتش اسرائیل در منطقه جنین در کناره غربی رود اردن، انفجاری بوقوع پیوسته بود.
یک دستگاه رادیویی مربوط به ارتش اسرائیل گفته است که انفجار در داخل یک پایگاه ارتش اسرائیلی بوقوع پیوسته که باعث از بین رفتن اتاق های فرماندهی این پایگاه گردیده ولی تلفاتی ببار نیاورده است.
همچنان یک سخنگوی ارتش اسرائیل در این مورد گفته است که تحقیقاتی در مورد این حادثه جریان دارد ولی احتمال هر گونه هجوم بر این مرکز نظامی را رد می کنند.
از جانب دیگر وزارت صحت عامه اداره نیمه خود مختار فلسطین اعلان نمود که یک تبعه ۴۵ ساله فلسطین در اثر شلیک های عساکر اسرائیلی روز یک شنبه در شهرک رام الله واقع در کناره غربی رود اردن، به شهادت رسید.
مصادر اسرائیلی می گویند که این فرد در اثنای تلاش برای حمله بر نیرو های آنها به قتل رسید، در حالیکه شاهدان عینی از جانب فلسطین این ادعا را رد نموده و می گو.یند که عساکر رژیم اشغالگر پس از یک مشاجره لفظی بر این فرد آتش گشودند.
همچنان دو تن از اتباع فلسطینی روز شنبه در نتیجه آتش گشایی نیرو های رژیم اشغالگر بر موتر حامل شان در جنوب شهرک جنین به شهادت رسیدند و فرد سومی نیز دراثر اصابت شلیک های عساکر رژیم اشغالگر در غرب شهرک جنین به شهادت رسید.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس