معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / در حملات هوایی رژیم صهیونیستی بر فلسطین ۳۰ تن کشته شده و شماری زخمی شده است

در حملات هوایی رژیم صهیونیستی بر فلسطین ۳۰ تن کشته شده و شماری زخمی شده است

کابل گهیځ نیوز ( ۱۸ اسد ۱۴۰۳):

بر اساس گزارش رسانه های بیرون مرزی امروز (پنجشنبه ۱۸ اسد) جنگنده های رژیم صهیونیستی شهر ها و منطقه های مختلف فلسطین را مورد حمله قرار دادند که در این حملات دشمن صهیونیستی در حدود ۳۰ تن جان باخته است و ۷۷ تن دیگر زخمی شده اند.

طبق گزارش رسانه ها مناطق که امروز رژیم صهیونیستی با حملات هوایی و نیروهای زمینی به آن هجوم برده است عبارت از خان یونس، عبسان الکبیره، جاده «الصحابه»، شهرک «القراره»، بازار «الیرموک»، شمال شهر رفع و ورزشگاه الیرموک در منطقه الصحابه در مرکز شهر غزه می باشند.

وزارت صحت عامه فلسطین در یک گزارش آمار قربانیان و زخمی ها از آغاز درگیری های اخیر تا اکنون را نشر کرده است. طبق این آمار ۳۹هزار و ۶۹۹ نفر شهید و ۹۱ هزار و ۷۲۲ نفر دیگر زخمی می باشند.

با گذشت حدود ۱۰ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

این در حالیست که رژیم صهیونیستی طی این مدت هیچ دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

از سوی هم سران رژیم صهیونیستی پس از کشته شدن دوکتور محمد اسـ.ـماعیل هـ.ـنیه رهبر سـ.ـیاسی پیشین حـ.ـماس پیام های پی هم تهدیت به حمله موشکی بی سابقه در طول تاریخ به اسرائیل را از سوی جمهوری اسلامی ایران و لبنان دریافت کرده است که تحلیلگران سیاسی جهان این هشدار های ایران و لبنان را آغاز یک جنگ منطقه‌ای تمام‌عیار می داند.

ــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس