معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / رادیوی اسرائیل طرح جدید آتش بس از جانب آن رژیم را اعلام داشته است

رادیوی اسرائیل طرح جدید آتش بس از جانب آن رژیم را اعلام داشته است

کابل گهیځ نیوز (۲۹‌ سنبله ۱۴۰۳):

رادیوی اسرائیل امروز پنجشنبه پیشنهاد جدید آتش بس را از قول مقامات این رژیم صهیونیستی به نشر رسانده که به قول این منبع به زودی به میانجی ها به گونه رسمی تقدیم خواهد شد و ضمن آن رهایی همه اسیران اسرائیلی به یکباره گی درج است.

گزارش الجزیره حاکیست که رادیوی اسرائیل گفته که به اساس این پیشنهاد همه اسیران اسرائیلی به یکباره‌گی رها می شوند و در مقابل یـ حیی سـ نوار رئیس دفتر سیاسی حـ ماس و رفقای وی به شکل مصؤون از غزه و از طریق راه پُر امن خارج خواهند شد. این پیشنهاد اسرائیلی همچنان خاتمه جنگ در نوار غزه و رهایی همه اسرای فلسطینی را نیز با خود دارد.

به اساس گزارش منبع این پیشنهاد جدید اسرائیل از سوی صدراعظم آن رژیم در سخنرانی وی مقابل مجمع عمومی سازمان ملل متحد به زودی ارائه خواهد شد.

تا حال در مورد طرح جدید اسرائیلی عکس العمل رسمی سازمان حـ ماس صادر نشده است ولی قبل از این سازمان بار ها تأکید کرده که پیشنهادات جدیدی در رابطه به آتش بس و مذاکرات صلح را نمی پذیرد و تنها روی طرح پیشنهادی آتش بس که از جانب رئیس جمهور بایدن ارائه شده بود، اظهار توافق نموده است که از جانب اسرائیلی ها رد گردید.

ــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس