معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / رسانه ها از درگیری ها در بغلان و کشته شدن افراد مخالف حکومت خبر می دهند

رسانه ها از درگیری ها در بغلان و کشته شدن افراد مخالف حکومت خبر می دهند

کابل-گهیځ نیوز( ۶ جدی ۱۴۰۱):
رسانه های غربی از وقوع درگیری های مسلحانه بین نیروهای حکومت مرکزی و افرادی که خود را جبهه مقاومت می نامند، در ولسوالی اندراب ولایت بغلان خبر می دهند.
به قول این رسانه ها احمد مسعود، رهبر جبهۀ مقاومت نا وقت روز گذشته ۵ جدی در صفحه فیس بوک خود نوشته است که شماری از فرماندهان خود را از دست داده است ولی در عین حال تأکید نموده که از مبارزه دست نمی‌کشد و راه آن‌ها را ادامه می دهد.
‌همچنان صبغت الله احمدی که خود را سخنگوی جبهه مقاومت معرفی می کند در صفحه توییتر خود نوشت که خیر محمد خیرخواه اندرابی و غازی مرادی دو تن از قوماندانان این جبهه که علیه حکومت مرکزی می جنگیدند، کشته شده اند.
احمدی از تلفات وارد شده به سایر افراد گروه شان چیزی ننوشته اما شماری از رسانه ها به نقل از منابع دیگر در این جبهه نوشته اند که درحدود بیست عضو این جبهه در درگیری با ارتش حکومت مرکزی کشته شده اند.
آقای احمدی همچنان از وقوع درگیری های مسلحانه با نیرو های حکومت مرکزی و نیروهای آنها در مناطق خینج، تغانک، و باغ درۀ اندراب صحبت نموده است.
این در حالیست که سخنگویان حکومت مرکزی در مورد وقوع این درگیری ها و تلفات وارده به جانب مقابل یا نیرو های حکومتی تا حال به گونه رسمی اظهار نظر نکرده اند.

ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس