معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / رژیم اشغالگر صهیونیستی ۶۹۰  کودک فلسطینی را بازداشت نموده اند

رژیم اشغالگر صهیونیستی ۶۹۰  کودک فلسطینی را بازداشت نموده اند

کابل گهیځ نیوز ( ۱۸ اسد ۱۴۰۳):

برساس گزارش رسانه های عربی زبان، سازمان رسیده گی به امور اسیران فلسطین اعلام کرده که رژیم صهیونیستی از آغاز درگیری (۱۵ میزان ۱۴۰۲) تا اکنون ۶۹۰ کودک فلسطینی را به شکل دسته جمعی بازداشت کرده اند.

ازسوی هم گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در فلسطین فرانچسکا آلبانیز در اظهاراتی گفت که رفتار غیرانسانی رژیم صهیونیستی با کودکان فلسطینی جنایت جنگی محسوب می‌شود و این جنایت اسرائیل را محکوم نمود.

خانم آلبانیز در اظهارت خود میگوید که از سکوت رسانه های غربی علیه جنایت جنگی اسرائیل در برابر کودکان فلسطینی شوکه شده است وی در ادامه اظهارات خویش می افزاید: « زندانیان فلسطینی ده‌ها سال است که مورد رفتار غیرانسانی قرار گرفته‌اند و این رفتار بلخصوص پس از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ میزان ۱۴۰۲) افزایش یافته است».

از آغاز درگیری میان مقاومت‌گران فلسطین با نیروهای رژیم صهیونیستی در فلسطین بیش از ۱۰ ماه میگذرد.

در این مدت نیروهای رژیم اشغالگری صهیونیستی بیش از ۱۳۱ هزار افراد ملکی را شهید و زخمی ساختند و در حدود ۷۰ فیصد منازل مسکونی نوار غزه را بمبار کرده و از بین بردند که در تخریب و از بین رفتن این منازل مسکونی بیش از ۱۰ هزار نفر دیگر ناپدید هستند. همچنان ادامه بمباری خانه های مسکونی در فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی نزدیک به ۲ میلیون تن مجبور به ترک خانه های خویش شدند.

ــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس