معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / رژیم صهیونیستی از تحویل اجساد یک هزار و ۵۰۰ فلسطینی خودداری می کند

رژیم صهیونیستی از تحویل اجساد یک هزار و ۵۰۰ فلسطینی خودداری می کند

کابل گهیځ نیوز ( ۲۶ سرطان ۱۴۰۳):

رژیم صهیونیستی اسرائیل از تحویل ۱۵۰۰ جسد شهروندان فلسطین که در جنگ با نیروهای شان کشته شده اند خودداری می کند.

طبق گزارش روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» هویت این افراد که ساکنان نوار غزه بودند مشخص نیست و رژیم صهیونیستی از آغاز درگیری میان دو طرف  (۱۵ ماه میزان ۱۴۰۲) این اجساد را در “سدیه تیمان” نگه‌داری می کند و تحویل طرف مقابل نمی دهد.

دفتر اطلاع رسانی تشکیلات نیمه خودمختار فلسطین در بیانیه گفته است که در ۴۸ ساعت گذشته در حمله نیروهای رژیم صهیونیستی ۳۲۰ تن از شهروندان فلسطینی کشته شدند.

در این بیانیه افزوده شده است که در این حمله نیروهای رژیم صهیونیستی از سلاح های مانند موشک‌ها و بمب‌هایی حرارتی و شیمیایی ساخته شده امریکا می باشد که طبق قوانین بین المللی استفاده آن ممنوع می باشد استفاده کرده اند.

رهبری تشکیلات نیمه خودمختار فلسطین از همه کشورهای جهان خواست که این جنایت‌  نظامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و سران رژیم صهیونیستی را تحت تعقیب قرار داده و به محکمه ‌های بین‌المللی بکشانند.

براساس تازه ترین آمار وزارت صحت فلسطین، از ابتدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه (۱۵ ماه میزان ۱۴۰۲) تا کنون ۳۸ هزار و ۶۶۴ فلسطینی کشته و ۸۹ هزار و ۹۷ فلسطینی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس