معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / رژیم صهیونیستی اسرائیل اردوگاه البریج و النصرات را مورد هدف حمله هوایی قرار داد

رژیم صهیونیستی اسرائیل اردوگاه البریج و النصرات را مورد هدف حمله هوایی قرار داد

کابل گهیځ نیوز ( ۳۱ سرطان ۱۴۰۳):

بر اساس گزارش رسانه های فلسطین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۲ منزل مسکونی در اردوگاه البریج و النصیرات واقع در مرکز نوارغزه را مورد هدف حمله هوایی قرار داده اند که طبق گزارش رسانه ها یازده فلسطینی در این حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه کشته شده اند و برخی نیز زخمی شده است.

از سوی هم شاهدان عینی در محل رویداد به رسانه ها میگویند که در کنار کشته شده‌گان  شماری دیگری نیز در این حملات هوایی رژیم صهیونیستی زخمی شده اند که شماری زیاد از کشته شده گان و زخمیان حمله هوایی بر اردوگاه البریج و النصیرات واقع در مرکز نوارغزه زنان و اطفال می باشند.

وزارت صحت فلسطین جدیدترین از آمارکشته شده گان و زخمیان در نوار غزه را ۳۸ هزار و ۸۸۲ نفر  اعلام کرد است که از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون در فلسطین کشته شده ‌اند.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس