معماری
خانه / ګهیځ نیوز / سیاست / سفیر ایران در ملاقات با سرپرست وزارت مهاجرین: روزانه در حدود شش هزار افغان داخل مرز ایران می شوند

سفیر ایران در ملاقات با سرپرست وزارت مهاجرین: روزانه در حدود شش هزار افغان داخل مرز ایران می شوند

کابل-ګهیځ نیوز:
سفیر ایران مقیم کابل در دیدار وزیر امور مهاجرین ا.ا.افغانستان، روی همکاری کشور متبوعش در اشتغال افزایی داخل افغانستان برای مردم این کشور تأکید کرد.

به گزارش خبر گزاری ها در دیداری که بین الحاج خلیل الرحمن حقانی سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و بهادر امینیان سفیر ایران مقیم کابل، صورت گرفت، هردو جانب روی مسایل مورد علاقه بحث و گفتگو کردند.

به قول خبر گذاری ها در این دیدار بهادر امینیان سفیر ایران گفت که روزانه حدود ۳۰۰۰ نفر به صورت غیرقانونی و به همین تعداد نیز با ویزا وارد ایران می شوند که به این تریتب همه روزه بر تعداد مهاجران افغان مقیم ایران افزوده می شود.

سفیر ایران .قیم کابل ضمن این دیدار از همکاری کشور متبوعش در راستای ایجاد فرصت های شغلی در داخل افغانستان برای آنعده ازافرادی که غرض کسب و کار به ایران می روند، یاد آوری کرد. همچنان هردو جانب روی قاچاق موواد مخدر از مرز های افغانستان به ایران بحث کردند که سرپرست وزارت مهاجرین از اقدامات پیش گیرانه افغانستان در این مورد به جانب مقابل اطمینان داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس