معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / شرکت هواپیمایی آریانا افغان پرواز های مستقیم از هرات به عربستان سعودی را آغاز کرد

شرکت هواپیمایی آریانا افغان پرواز های مستقیم از هرات به عربستان سعودی را آغاز کرد

کابل گهیځ نیوز ( ۱۸ اسد ۱۴۰۳):

بر اساس خبر گهیځ نیوز مسولان محلی هرات میگویند شرکت هواپیمایی آریانا افغان برای نخستین بار پرواز مستقیم از هرات به شهر جده عربستان سعودی را شب گذشته آغاز کرد.

احمدالله متقی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات به رسانه ها گفته است: «شرکت هواپیمایی آریانا افغان توانست که نخستین پرواز از هرات به جده که پیش از این انجام نشده بود، را انجام دهد».

مسوولان محلی هرات میگویند که در این نخستین پروازی که شب گذشته انجام شده است ۱۲۷ زائر برای ادای حج عمره با پرواز مستقیم از میدان هوایی بین المللی خواجه عبدالله انصاری به شهر جده عربستان سعودی سفر کردند.

در عین حال شهروندان هرات از آغاز پرواز مستقیم از هرات به خارج از کشور خرسند هستند و میگویند که سال‌ها انتظار همچون روزی بودیم که از میدان هوایی بین‌المللی خواجه عبدالله انصاری مستقیم به خارج از کشور سفر نمایم.

از سوی هم مسولان محلی هرات میگویند که پس از این پروازها میان هرات و جده به‌ طور مستقیم و منظم انجام خواهد شد و در کنار آن تلاش داریم تا پرواز های مسقیم از میدان هوایی هرات به کشور های مختلف را نیز داشته باشیم.

ــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس