معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / شهباز شریف صدراعظم پاکستان بار دیگر به امارات متحده عربی سفر کرد

شهباز شریف صدراعظم پاکستان بار دیگر به امارات متحده عربی سفر کرد

اسلام آباد-گهیځ نیوز( ۲۲ جدی ۱۴۰۱):
منابع رسمی پاکستان می گویند که”شهباز شریف” صدراعظم آن کشور در رأس یک هیأت بلندپایه سیاسی-اقتصادی امروز اسلام‌آباد را به مقصد امارات متحده عربی ترک ‌کرد.
‌این سفر چند روز پس از برگزاری کنفرانس بین المللی اهداکنندگان در ژنیو با دستور کار جلب حمایت جهان برای کمک به سیلاب زدگان پاکستان صورت می‌گیرد.
صدراعظم پاکستان روز چهارشنبه طی یک کنفرانس مطبوعاتی در اسلام‌آباد با اشاره به سفر رسمی خود به امارات اذعان کرد که اسلام‌آباد نیازمند تحکیم همکاری‌های دوجانبه تجاری و سرمایه‌گذاری با ابوظبی امیدوار به نقش امارات برای مشارکت در غلبه بر بحران اقتصادی پاکستان می‌باشد.
این سومین سفر رسمی شهباز شریف به امارات متحده عربی طی ۸ ماه اخیر پس از انتخاب وی به عنوان صدر اعظم پاکستان محسوب می‌شود در حالیکه در روزهای اخیر رئیس ستاد ارتش پاکستان نیز پس از سفر رسمی به عربستان به امارات رفت و با مقام‌های بلندپایه این کشور دیدار کرد.
بر اساس این گزارش، صدراعظم پاکستان قرار است با رئیس امارات متحده عربی و نخست وزیر این کشور دیدار کند.
بررسی فرصت‌های موجود برای گسترش همکاری‌های دوجانبه تجاری، اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری امارات در پاکستان و افزایش صادرات نیروی کار از پاکستان به امارات از موضوعات مورد بحث در سفر شهباز شریف به ابوظبی اعلام شده است.
از جانب دیگر تحلیل گران بدین باورند که شهباز شریف صدراعظم پاکستان درحالی برای سومین بار طی هشت ماه گذشته به امارات متحده عربی سفر می‌کند که اسلام‌آباد برای غلبه بر بحران اقتصادی در داخل از جمله کاهش بی‌سابقه ذخایر ارزی به کمک‌های مالی ابوظبی چشم دوخته است.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس