معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / صدراعظم رژیم صهیونیستی: “تا زمان ریشه کن کردن حماس توافق آتش بس را نمی پذیریم”

صدراعظم رژیم صهیونیستی: “تا زمان ریشه کن کردن حماس توافق آتش بس را نمی پذیریم”

کابل گهیځ نیوز ( ۴سرطان ۱۴۰۳):

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل رو گذشته سوم سرطان گفت که مرحله درگیری شدید بین ارتش اسرائیل و مبارزین فلسطینی در شهر رفح در جنوب نوار غزه تقریباً به پایان رسیده است ولی تاکید کرد که این جنگ تا زمانی ادامه خواهد یافت که کنترول حماس بر قدرت پایان یابد.

بنیامین نتانیاهو در اولین مصاحبه خود با یک شبکه تلویزیونی اسرائیلی از زمان آغاز جنگ در غزه گفت: مرحله شدید نبرد در شرف پایان است ولی به قول وی این بدان معنا نیست که جنگ در شرف پایان یافتن است.

بنیامین نتانیاهو که با شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل صحبت می کرد اظهار داشت که پس از پایان این مرحله، شماری از نیروهای اسرائیلی در مرزهای شمال مستقر خواهند شد و افزود که این اقدام با هدف برقراری امنیت و بازگرداندن کسانی انجام می‌شود که خانه‌هایشان را ترک کرده‌اند.

بنیامین نتانیاهو همچنین تاکید کرد که هیچ توافق ناقصی را نمی‌پذیرد و گفت که هدف آنها بازپس گیری گروگان‌ها و ریشه‌کن کردن حکومت حماس در نوار غزه است.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس