معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / نمایشگاه محصولات و تولیدات اوزبیکستان روز گذشته ۲۷ اسد در کابل افتتاح شد

نمایشگاه محصولات و تولیدات اوزبیکستان روز گذشته ۲۷ اسد در کابل افتتاح شد

کابل گهیځ نیوز ( ۲۸ اسد ۱۴۰۳):

به اساس اظهارات اخند زاده عبدالسلام جواد سخنگوی وزارت صنعت و تجارت کشور ، در مراسم افتتاح این نمایشگاه ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی رئیس‌الوزراء ، عبدالله عارف‌اف، صدراعظم جمهوری اوزبیکستان، الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و  لزیز قدرتوف، وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت اوزبیکستان در حاشیه نشست تجارتی افغانستان و اوزبیکستان؛ نمایشگاه محصولات و تولیدات آن کشور را در کابل افتتاح نمودند.

در این نمایشگاه محصولات و تولیدات کشور اوزبیکستان در سکتورهای گوناگون از قبیل موترهای تیزرفتار، باربری، مسافربری، ضدحریق و جرثقیل، ماشین‌آلات مختلف نوع زراعتی، موادغذایی، پوشاک، لوازم برقی، قالین و غیره به مدت ۳روز به نمایش گذاشته شده است.

قابل ذکر است که در محفل افتتاح این نمایشگاه سایر مسئولین دولتی  افغانستان و جمهوری اوزبیکستان و بزرگان و اعضای سکتورخصوصی دوکشور نیز حضور داشتند.

ــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس