معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / نیروهای اشغالگر اسرائیل یک فرمانده فلسطینی را در شهر “جنین” به شهادت رسانیدند

نیروهای اشغالگر اسرائیل یک فرمانده فلسطینی را در شهر “جنین” به شهادت رسانیدند

کابل گهیځ نیوز (۲۶ اسد ۱۴۰۲):
نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح امروز ( پنجشنبه ۱۷ اگست) مصطفی الکستونی، یک عضو قیادی گروه جهادی ” کتایب شهدای اقصی” مربوط به جناح عسکری حرکت فتح را در شهر جنین فلسطین به شهادت رساندند.
الجزیزه به نقل از مقامات مسؤول در وزارت صحت اداره نیمه خود مختار فلسطین می گوید که ” الکستونی” ۳۲ ساله در اثر اصابت مرمی بر سر، سینه و بطنش، در خلال تجاوز نیروهای رژیم صهیونیستی بر شهر”جنین” و به مجرد رسیدن به شفاخانه به شهادت رسید.
از سوی دیگر الجزیره گزارش می دهد که نیرو های رژیم اشغالگر صبح امروز شهر جنین را از چندین جهت محاصره کردند که همزمان با آن درگیری های مسلحانه بین نیروهای مقاومت مردمی فلسطین و اشغالگران از چند جهت آغاز گردید.
منبع مذکور می افزاید که ارتش رژیم اشغالگر با تجاوز بر شهر جنین، زمینه را برای نیروهای خاص آن رژیم مساعد ساختند تا اهداف و اشخاص مهمی را در این شهر هدف قرار دهند که از آن جمله توانستند “الکستونی” را هدف قرار دهند و چندین تن دیگر را هم مجروح سازند.
به گزارش رسانه ها نیروهای رژیم اشغالگر بتاریخ سوم ماه جولای گذشته نیز عملیات ۴۸ ساعته ای را در شهر جنین و کمپ پناهنده گان آنجا راه انداختند که با حمایت نیروی هوایی نیز همراه بود ولی با مقاومت جدی مبارزین فلسطینی مواجه شدند.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطرف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس