معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / وزارت ترانسپورت افغانی با سه شرکت خصوصی به امضاء رساند سه پروژه را به ارزش ۲.۵ میلیارد

وزارت ترانسپورت افغانی با سه شرکت خصوصی به امضاء رساند سه پروژه را به ارزش ۲.۵ میلیارد

کابل گهیځ نیوز (  ۱۲ دلو ۱۴۰۲):

بر اساس خبر گهیځ نیوز وزارت ترانسپورت و هوانوردی با سه شرکت خصوصی سه پروژه را به ارزش نزدیک به ۲.۵ میلیارد افغانی به امضاء رسانده است.

بر بنیاد خبر، وزیر ترانسپورت و هوانوردی گفته است، که ساخت ترمینال مسافربری در ولسوالی گذرۀ ولایت هرات، بازسازی بندر آقینۀ ولایت فاریات و انتظار خانه و پارکینگ میدان هوایی بین المللی کابل شامل این پروژه‌ها است.

به گفتۀ وزیر ترانسپورت و هوانوردی، ترمینال مسافری ولسوالی گذرۀ ولایت هرات به ارزش نزدیک به دو میلیارد افغانی در یک هزار جریب زمین دولتی در مدت سه سال ساخته و به بهره برداری سپرده می‌ شود.

این وزارت پروژه بازسازی بندر آقینه فاریاب در مساحت ۲۰ جریب زمین دولتی با هزینۀ ۹۰ میلیون افغانی ساخته شده که کار عمرانی آن دو سال را در برخواهد گرفت.

از سوی هم بازسازی انتظارخانه و پارکینگ میدان هوایی بین المللی کابل در حدود ۲۰ جریب با هزینه ۳۵۰ میلیون افغانی از سوی وزارت ترانسپورت و هوانوردی ساخته می‌شود.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس