معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / وزارت عدلیه آمریکا یحـ ـیی سنـ ـوار را مجرم اعلام کرد

وزارت عدلیه آمریکا یحـ ـیی سنـ ـوار را مجرم اعلام کرد

کابل گهیځ نیوز (۱۴ سنبله ۱۴۰۳):
بر اساس گزارش رسانه های خارجی وزارت عدلیه آمریکا یحـ ـیی سنـ ـوار رهبر جدید دفتر سیاسی حماس را به علت طراحی حمله هفتم اکتبر سال گذشته بر نیروهای اشغالگر اسرائیل مجرم اعلام کرد .
یحـ ـیی سنـ ـوار قبل از سمت فعلی اش رئیس تشکیلات حماس در نوار غزه بود وی چند روز پس از شهادت دوکتور مـحمـ.ـد اسـ.مـاعـ.يــل هـ.نــیه در تهران، از سوی بزرگان حماس به سمت رهبر دفتر سیاسی حماس گماشته شد.
آمریکا یحـ ـیی سنـ ـوار را به عنوان مغز متفکر حمله هفتم اکتبر سال گذشته بر اسرائیل خطاب نموده.
به قول رسانه های عربی زبان یحـ ـیی سنـ ـوار طی این ده ماه درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در تونل های نوار غزه بوده و از همانجا نیروهای مقاومت فلسطین را رهبری میکند .
وزارت عدلیه آمریکا یحـ ـیی سنـ ـوار را بنابر کشته شدن ۱۲۰۰ نفر در حمله هفتم اکتوبر سال گذشته به اسرائیل مجرم میداند در حالیکه در حملات هوایی و زمینی نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی بر سرزمین های اشغالی در فلسطین بیش از ۴۰ هزار فلسطینی کشته شده اند که به گفته وزارت صحت عامه فلسطین بیشترین آمار کشته شده‌گان را کودکان و زنان تشکیل می دهد.
ــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس