معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / پس از حمله به مقر اقامت “پوتین”، یک تصفیه گاه نفتی روسیه هدف قرار گرفت

پس از حمله به مقر اقامت “پوتین”، یک تصفیه گاه نفتی روسیه هدف قرار گرفت

کابل-گهیځ نیوز( ۱۴ ثور ۱۴۰۲):
منابع روسی تایید کرده‌اند که بر اثر حمله طیارات بی پیلوت به یک تصفیه گاه نفت در جنوب روسیه، بخش‌هایی از این تصفیه گاه دچار آتش سوزی شده است.
“خبرگزاری اسپوتنیک” روسیه گزارش می دهد که حمله جنگنده های بی سرنشین به یک تصفیه گاه در جنوب روسیه باعث ایجاد آسیب و آتش سوزی در آنجا شده است.
این حمله طیارات بدون سرنشین و آتش سوزی در تصفیه گاه نفت در جنوب روسیه شب گذشته رخ داده است و “ونیامین کوندراتیف”، قوماندان منطقه “کراسنودار” در ساعات اولیه صبح امروز (پنجشنبه) تأیید کرد که مخازن نفت در تصفیه گاه نفت ایلسکی در منطقه “کراسنودار” روسیه در طول شب آتش گرفت.
یک مقام محلی روسیه با بیان اینکه در منطقه محل حادثه، نیروهای امدادی در حال خاموش کردن آتش هستند، افزود که بر اساس اطلاعات اولیه، این آتش سوزی تلفات جانی نداشته و ساکنان محلی در خطر نیستند.
همچنان خبرگزاری “تاس” روسیه نیز می گوید که به گفته کمیته تحقیقات روسیه، آتش سوزی ناشی از سقوط هواپیمای بدون سرنشین بوده است و گفته اند که آتش سوزی در بخشی از تصفیه گاه نفت در جنوب روسیه پس از حمله طیارات بدون سرنشین رخ داده است.
این حمله طیارات بدون سرنشین تنها کمتر از یک روز پس از آن رخ می دهد که دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با دو طیاره بدون سرنشین انتحاری قصد داشت محل اقامت رئیس ‌جمهور این کشور را هدف قرار دهد.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس