معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / پوهنتون الازهر مصر از پلان یهودی سازی سرزمین های اشغالی را توسط اشغالگران صهیونیستی خبر داد

پوهنتون الازهر مصر از پلان یهودی سازی سرزمین های اشغالی را توسط اشغالگران صهیونیستی خبر داد

کابل گهیځ نیوز (۱۱ سنبله ۱۴۰۳):

پوهنتون الازهر مصر با انتشار بیانیه تجاوز اشغالگران رژیم صهیونیستی به شهر های غزه و از طرح پلان یهودی سازی این شهر ها را از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داده و آن را به شدت محکوم کرده است.

الازهر با انتشار بیانیه خطاب به جهانیان هشدار داد: «یک نقشه صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین در کرانه باختری به هدف سلب مالکیت و یهودی سازی آثار آن و کشتن صاحبان ان و شهروندان فلسطینی و ارتکاب نسل کشی جدیدی در سایه بربریت این رژیم در حال اجرا است».

پوهنتون الازهر یکی از بزرگترین مرکز ادبیات عربی و علوم اسلامی اهل تسنن در جهان است این پوهنتون روز گذشته با نشر بیانیه تجاوز اشغالگران صهیونیستی بر نوار غزه و پلان یهودی سازی این شهر ها را توسط رژیم صهیونیستی را به شدید ترین الفاظ محکوم کرده و از جامعه انسانی و طرف های فعال و تاثیر گذار خواست تا در برابر این کشتار بی رحمانه اشغالگران صهیونیستی در نوار غزه احساس مسوولیت نموده و در برابر ظلم آنان بیاستند.

ــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس