معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / کشور “سویدن” سفارت خود در پاکستان را تعطیل کرد

کشور “سویدن” سفارت خود در پاکستان را تعطیل کرد

کابل-ګهیځ نیوز( ۲۳ حمل ۱۴۰۲):
برخی رسانه‌های خارجی و منابع دیپلومانیک از تعطیلی سفارت سویدن در پاکستان برای مدت نامحدودی خبر می‌دهند.
خبرگزاری های جهان روز سه شنبه به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کردند که سویدن سفارت خود در پاکستان را برای مدت “نامحدودی” تعطیل کرده است.
بر اساس اعلام رسانه ها، به دلیل بسته شدن سفارت سویدن، پاکستانی ها و دانشجویان خارج از کشورشان با مشکلاتی مواجه شده اند. دانشجویانی که در ترم جدید تحصیلی در سویدن که قرار است در هفته آخر ماه اگست آغاز شود، ثبت نام کرده اند، که در پرداخت فیس های شهریه خود با موانعی روبرو هستند.
این گزارش اضافه می کند: علاوه بر این، پاکستانی های خارج از کشور نمی توانند با خانواده های خود در سویدن تماس بگیرند؛ زیرا سفارت سویدن در اسلام آباد بسته شده است. منابع دیپلوماتیک گفتند که به طور معمول صدور ویزه سویدن ۴ تا ۶ ماه طول می کشد.
“اسد مجید خان”، یک مقام وزارت خارجه پاکستان، می گوید که وی از طریق پاکستانی‌ ها و دانشجویان خارج از کشور از این وضعیت باخبر شده است.
در همین حال، منابع داخل سفارت سویدن در اسلام آباد اعلام کردند که در حال حاضر نمی توانند درباره بازگشایی سفارت چیزی بگویند.
این در حالیست که برخی از منابع خبری، ” نگرانی های امنیتی” سویدن از اوضاع پاکستان را دلیل این اقدام “استاکهلم” بیان کرده اند اما تا کنون مقامات رسمی سویدن و پاکستان در این ارتباط نه بانیه ای را صادر کرده اند و نه هم به روزنامه نگاران چیزی گفته اند.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس