معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / یک خبرنګار از فساد ګسترده مالی خانم و عروس رئیس ستاد ارتش پاکستان پرده برداشت

یک خبرنګار از فساد ګسترده مالی خانم و عروس رئیس ستاد ارتش پاکستان پرده برداشت

اسلام آباد-گهیځ نیوز( اول قوس ۱۴۰۱):
اسناد نشر شده در یک وبسایت انترنتی توسط یک خبرنگار پاکستانی نشان می دهد که خانم و عروس جنرال قمر باجوه رئیس ستاد ارتش پاکستان در فساد مالی گسترده غرق بوده و اقارب این جنرال پول کافی از آن کشور خارج کرده اند.
“احمد نورانی”، خبرنگار پاکستانی در حالیکه این دوسیه فساد گسترده خانواده رئیس ستاد ارتش را در وبسایت «فکت فوکس» نشر کرده مدعی شده که جنرال باجوه و خانواده اش در فساد گسترده ملوث هستند.
اسناد افشا شده نشان می‌دهد که عروس و همسر جنرال قمر جاوید باجوه در مدت کوتاهی میلیاردر شده و سایر اقاربش از پاکستان پول خارج کرده و در دوبی تجارت به راه‌ انداخته‌اند.
در متن گزارش آمده است که “ماه‌نور صابر”، دختری از لاهور فقط نُه روز قبل از عروسی‌اش با پسر جنرال باجوه، یک شبه میلیاردر شده است.
این اسناد نشان می دهد که به تاریخ ۲۳ اکتوبر ۲۰۱۸، هشت قطعه زمین در منطقه گوجرانواله به اسم این دختر خانم ثبت می‌شود و در همان روز یک خانه قیمتی دیگر در «حیات اپارتمنتس» واقع در اسلام‌آباد به اسم او می‌شود.
گفته می شود که ارزش ملکیت “ماه‌نور صابر” در حال حاضر بیشتر از یک میلیارد کلدار ارزیابی شده است.
عایشه امجد، همسر جنرال باجوه که در سال ۲۰۱۵ هیچ ملکیتی به اسمش ثبت نبوده، اکنون چندین میلیارد کلدار ملکیت و پول دارد و در یک حساب بانکی او در ایالات متحده نزدیک به پنج‌صد هزار دالر پول نقد وجود دارد.
عایشه امجد چندین قطعه زمین زراعتی در اسلام‌آباد و کراچی و چندین زمین رهایشی و مرکز تجارتی در لاهور نیز دارد.
این اسناد همچنان نشان می‌دهد که خانواده جنرال باجوه در سال ۲۰۱۸ تجارت نفت را شروع کرد و پدر عروسش پول‌های زیادی را از پاکستان خارج کرد.
تجارت نفت خانواده جنرال باجوه به نام «تکس پاکستان» جریان دارد که مرکز آن در دوبی است و در ظرف چند ماه توانست در تمام پاکستان فعال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس