معماری
خانه / ګهیځ نیوز / سیاست / ارتش آزادی بخش بلوچ” مسوولیت قتل ۴ سرباز پاکستانی را بدوش گرفت

ارتش آزادی بخش بلوچ” مسوولیت قتل ۴ سرباز پاکستانی را بدوش گرفت

کابل-گهیځ نیوز( ۱۳ حمل ۱۴۰۲):
چهار تن از سربازان ارتش پاکستان در نتیجه یک حمله افراد مسلح روز گذشته در ایالت بلوچستان این کشور کشته شدند که “ارتش آزادی‌بخش بلوچ” مسئولیت قتل آنان را بدوش گرفت.
این در حالی است که مقامات ارتش پاکستان ادعا دارند که جنگجویان از خاک ایران وارد این منطقه شده بودند.
یک اعلامیه خبری ارتش پاکستان می گوید که این سربازان در حال گشت زنی معمولی در امتداد سرحد بین ایران و پاکستان بودند که مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند.
این عساکر پاکستانی روز شنبه اول اپریل سال جاری میلادی هدف حمله افراد مسلح قرار گرفتند که به قول رسانه ها در ابتدا شدیداً مجروح ولی قبل از رسیدن به درمانگاه جان دادند.
رسانه های پاکستانی به نقل از سخنگویان ارتش پاکستان گزارش داده‌اند که حمله کننده گان با عبور از مرز مشترک پاکستان و ایران بر یک گزمه مرزبانی در نزدیکی مرز مشترک ایران و پاکستان در ایالت بلوچستان آن کشور حمله کرده‌اند.
در اعلامیه ارتش پاکستان آمده است که از جانب آنها تماس‌های لازم با مقامات ایرانی در این مورد گرفته شده است تا با اقدام مناسب علیه حمله کننده گان مذکور مانع تکرار چنین حملاتی شوند.این در حالی است که سفارت ایران واقع در پاکستان، این حمله را به‌شدت محکوم کرده است.
ایران و‌ پاکستان دو کشور همسایه افغانستان، بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک با همدیگر دارند وپاکستان همیشه از حوادث امنیتی مشابه متعددی در مناطق مرزی دو کشور شکایت دارد.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس