معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / فدراسیون فوتبال فرانسه به بازی کنان مسلمان اجازه افطار در بین بازی را نمی دهند

فدراسیون فوتبال فرانسه به بازی کنان مسلمان اجازه افطار در بین بازی را نمی دهند

کابل-ګهیځ نیوز( ۱۴ حمل ۱۴۰۲):
فدراسیون فوتبال فرانسه به ریفری های بازی هدایت داده تا در خلال ماه مبارک رمضان به بازیکنان مسلمان اجازه ندهند تا برای افطار روزه جریان بازی را توقف دهد.
این در حالی است که برعکس فرانسه، کشور انگلستان به بازی کنان مسلمان فوتبال آن کشور اجازه وقفه برای افطار را داده است.
خبر گزاری “فرانس پرس” از قول ریفری فرانسوی بازی های فوتبال فرانسه نگاشته است که هر چیز برای خود وقتی دارد و به قول وی به دلیل ماه مبارک رمضان، در جدول مسابقات فوتبال نمی خواهد خلل وارد گردد.
به اساس گزارش “ایرک بورگینی” مسؤول کمیسیون ریفری های مرکزی فوتبال فرانسه گفته که باید وقت بازی فوتبال و عملکرد بر مراسم مذهبی از همدیگر جدا باشد و به این دلیل نمی توانند به بازیکنان مسلمان اجازه افطار در جریان بازی را بدهند.
از سوی دیگر فدراسیون فوتبال انگلستان تصمیم گرفته است تا بر عکس فرانسه در جریان بازی های لیگ ابتدایی فوتبال آن کشور به بازیکنانی که روزه دارند، اجازه افطار بدهند.
سر مربی “نایس کلپ” انگلستان با توجه به این موضوع گفته است که بازی کنان مسلمان تیم آنها بدون کدام نگرانی می توانند فرایض دینی خود را بجا آورند و افزود که بهتر بود فرانسه نیز این قواعد دینی مسلمانان را در نظر می گرفت.
قابل یاد آوری است که دین اسلام در فرانسه از لحاظ نفوس مردم در درجه دوم قرار دارد ولی سیاسیون و حکام آن کشور همیشه به اقدامات خصمانه علیه اسلام و مسلمانان تحت نام آزادی بیان و دیموکراسی اجازه می دهند.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس