معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / توزیع چهل عراده موترسایکل برای واکسیناتوران در تخار

توزیع چهل عراده موترسایکل برای واکسیناتوران در تخار

کابل-گهیځ نیوز( ۱۷ حمل ۱۴۰۲):
بر اساس گزارشات امروز بنیاد آقا خان با هماهنگی ریاست صحت عامه ولایت تخار طی مراسمی به تعداد ۴۰ عراده موتر سایکل جدید نوع پامیر را برای چهل تن از واکسیناتوران در این ولایت توزیع نمود.
عزیز احمد مرادی، رییس بنیاد آقا خان در زون شمال شرق گفت، این تعداد موترسایکل ها به حمایت مالی بنیاد بل و ملیندا گیتس زیر نام پروژه واکسین و تغذی خریداری شده است.
وی هدف از توزیع این موتر سایکل ها را تقویه پوشش و دسترسی به خدمات واکسین به خصوص واکسین پولیو در ساحات دور دست و به دور از مراکز صحی در سراسر ولایت تخار بیان نمود.
از سوی هم سیف الرحمن ابراهیم خیل، سرپرست خدمات صحی بنیاد آقاخان در زون شمال شرق نیز در این مراسم صحبت نموده گفت، با توزیع این وسایط واکسیناتوران به ساحات دور دست دسترسی پیدا کرده و با پوشش کامل خدمات واکسین، بیماری پولیو محو خواهد شد.
وی افزود، بنیاد آقاخان مصمم است تا خدمات صحی معیاری و با کیفیت را به مردم عرضه نماید و توزیع وسایط نقلیه برای واکسیناتوران بخشی از این تعهد می باشد.
با این حال، داکتر عبدالقهار احمدی، رییس صحت عامه تخار در مراسم تسلیم دهی موتر سایکل ها به واکسیناتوران ضمن قدردانی از این ابتکار بنیاد آقاخان از همه مستفید شوندگان خواست که از استفاده شخصی این وسایط خودداری نموده و از آن صرف در ارایه خدمات واکسین به مردم استفاده کنند.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس