معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / حماس همچنان به مقاومت علیه اشغالگران صهیونیستی ادامه خواهد داد

حماس همچنان به مقاومت علیه اشغالگران صهیونیستی ادامه خواهد داد

کابل-گهیځ نیوز( ۱۳ ثور ۱۴۰۲):
سخنگوی جنبش حماس با تقدیر از پاسخ “اتاق عملیات مشترک” گروههای مقاومت فلسطین در غزه به تجاوزگری و جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد که گروه حماس همچنان به حیث شمشیر و سپر ملت فلسطین باقی خواهد ماند.
خبرگزاری “سما” از قول حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس از اقدام اتاق عملیات مشترک در پاسخ به جنایت ترور شهید “شیخ خضر عدنان” از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تقدیر و تشکر کرد.
وی همچنین از حمایت ملت فلسطین از مقاومت تمجید و تاکید کرد که اتاق عملیات مشترک و گروه های مقاومت در نوار غزه در این دور از نبرد علیه اشغالگران، جلوه ای از وحدت ملی و میدانی شرافتمندانه را به تصویر کشیدند.
وی خاطرنشان کرد که جنبش حماس در تمامی زمینه های نظامی، سیاسی و رسانه ای نقش ایفا کرد تا دشمن صهیونیستی بهای جنایت خود را پرداخت کند.
شیخ “خضر عدنان” اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی دیروز به شهادت رسید. در پی این جنایت، مبارزان فلسطینی حملات راکتی خود را عصر دیروز سه شنبه به شهرک‌های صهیونیست‌نشیبن “سدیروت”، “نیر عام”، و غیره در سرزمین های اشغالی آغاز کردند.
نظامبان رژیم صهیونیستی نیز مناطق مختلف غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای خود قرار داد که بار دیگر با پاسخ راکتی رزمندگان مقاومت روبرو شد.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس