معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / رژیم صهییونیستی با پرتاب راکت اطراف شهر دمشق را هدف قرار داد

رژیم صهییونیستی با پرتاب راکت اطراف شهر دمشق را هدف قرار داد

کابل-گهیځ نیوز(۸ جوزا ۱۴۰۲):
مقامات امنیتی در سوریه صبح امروز دوشنبه اعلام کردند که شب گذشته رژیم صهیونیستی اسرائیل اطراف دمشق پایتخت این کشور را هدف شلیک راکت های دور برد قرار داده که تلفات جانی به دنبال نداشته است.
خبر گزاری رسمی سوریه “سانا” به قول یک مقام نظامی آن کشور گفت که حدود ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه شام یکشنبه به وقت محلی رژیم صهیونست اسرائیل چند فروند موشک را از بلندی های گولان اشغالی بسوی هدف در اطراف دمشق پرتاب کردند دافع هوای ارتش سوریه با موشک‌های مهاجم مقابله نموده و بیشتر آنها را منهدم کرد.
این مقام نظامی که به نام وی اشاره نشده است، افزود البته این حمله تلفات جانی نداشته و تنها خسارت‌های مادی در پی داشته است.
در همین حال یک گروه موسوم به “دیده بان حقوق بشر سوریه” که مرکز آن در لندن قرار دارد، ضمن گزارش از این حمله اسرائیلی مدعی شده که رژیم صهیونیستی ضمن دو بار حمله موشکی، یک مرکز دافع هوای ارتش سویه را که در نزدیکی قریه “حفیر الفوقا” واقع در ۳۵ کیلومتری شمال دمشق و مناطق مجاور میدان هوایی بین‌المللی دمشق هدف قرار داده است.
به گزارش خبرگزاری ها دولت بشار الاسد بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواستار توقف این حملات شده است.
ـــــــــــــــــــــــ

برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس