معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / نیرو های اشغالگر اسرائیلی پس از شکست از شهر “جنین” فلسطین خارج شده اند

نیرو های اشغالگر اسرائیلی پس از شکست از شهر “جنین” فلسطین خارج شده اند

کابل گهیځ نیوز ( ۱۴ سرطان ۱۴۰۲):
نیرو های اشغالگر اسرائیلی پس از دو روز یورش گسترده و بی‌سابقه هوایی و زمینی بر شهر و کمپ مهاجرین “جنین” بدون دست آورد خاصی از آن شهر عقب نشسنی کرده اند.
خبرگزاری “الشهاب” مربوط به فلسطین گزارش می دهد که اشغالگران همزمان با درگیری شدید شامگاه روز سه شنبه به وقت محلی با مبارزان فلسطینی که به هلاکت یک نظامی اسرائیلی منجر شد، اقدام به عقب‌نشینی تدریجی از شهر و کمپ “جنین” کردند.
الشهاب گزارش داد که در جریان خروج نظامیان صهیونیست از “جنین”، هلی کاپتر های این رژیم بر جوانان فلسطینی در منطقه شرقی “جنین” آتش گشوده اند که در نتیجه شمار شهدا و مجروحان ضمن تجاوز دو روز گذشته اشغالگران به “جنین” به ۱۲ شهید و ۱۰۰ مجروح منتهی شد که از آن جمله وضعیت ۲۰ مجروح فلسطینی به شدت وخیم گزارش شده است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان تجاوز نظامی دو روز گذشته اشغالگران به شهر جنین، اشغالگران بسیاری از منازل فلسطینیان و زیرساخت‌های این شهر را تخریب کردند.
خبر گزاری “الشهاب” همچنان می افزاید که در جریان مقاومت قهرمانانه گروه‌های فلسطینی در جنین، مبازران با نصب ماین ها و مواد انفجاری در مسیر عراده جات نظامی این رژیم، شماری ازنظامیان را کشته و مجروح کردند.
همچنان ویب سایت خبری الجزیره از هلاکت یک نظامی صهیونیست در جریان انفجار یک بمب دست ساز در جنین خبر داد در ضمن برخی گزارش‌های حاکیست که جوانان فلسطینی در حمایت از مردم “جنین” یک عراده موتر نظامی نیروهای اسرائیلی را در محله “عین اللوزه” در شهرک سلوان در بیت المقدس اشغالی به آتش کشیدند.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس