معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / ارتش پاکستان از هلاکت ۴ عضو گروه داعش در منطقه باجور خبر داد

ارتش پاکستان از هلاکت ۴ عضو گروه داعش در منطقه باجور خبر داد

کابل گهیځ نیوز (۲۲ اسد ۱۴۰۲):
مقامات ارتش پاکستان همزمان با بازداشت ۲۱ فرد مسلح به اتهام حملات تروریستی که به ادعای مقامات آن کشور که چند سرکرده داعش در پاکستان نیز در آن موجود است، از هلاکت چهار تن مسلح به اتهام حملات تروریسم در همین منطقه خبر داد.
مقامات ارتش پاکستان به روز یکشنبه در این مورد به رسانه ها گفتند که عملیات امروز (۲۲ اسد) نیروهای امنیتی در باجور واقع در ایالت خیبر پختونخوا در شمال غرب پاکستان باعث کشف و سرکوب یک گروه انتحاری شد.
ارتش پاکستان همچنان در اعلامیه یی اعلام کرد که ضمن این درگیری میان نظامیان و عناصر مسلح، ۴ مهاجم کشته و همچنین دو نفر از نیروهای ارتش نیز جان خود را از دست دادند.
قابل تذکر است که گروه داعش خراسان مسوولیت انفجار مرگبار انتحاری روز هشتم اسد سال جاری خورشیدی در منطقه باجور را برعهده گرفته بود که طی آن تقریباً ۷۰ نفر کشته شدند.
همزمان اداره مبارزه با تروریسم در ایالت پنجاب پاکستان نیز اعلام کرد که در عملیات پیچیده دستگاه های اطلاعاتی ۲۱ نفر از عناصر گروه‌های مخالف مسلح با چند سرکرده داعش و تحریک طالبان پاکستان بازداشت کرده اند.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطرف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس