معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / معاون اقتصادی ریاست الوزراء با سفیر ایران مقیم کابل دیدار کرد

معاون اقتصادی ریاست الوزراء با سفیر ایران مقیم کابل دیدار کرد

کابل گهیځ نیوز ( ۱۱ سنبله ۱۴۰۲):
ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست الوزراء در دفتر کاری خویش با حسن کاظمی قمی سفیر ایران مقیم کابل ملاقات و گفتگو کرد.
به اساس خبرنامه ارسالی دفتر معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء، ضمن این ملاقات که امروز شنبه یازدهم سنبله صورت گرفت، برعلاوه ملا عبدالغنی برادر، قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد و ملا خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ نیز حضور داشتند .
گزارش حاگیست که ضمن این دیدار ملا برادر آخند روی روابط نیک و حسنه و دوجانبه افغانستان با همسایگانش تأکید کرد و افزود که افغانستان در امور داخلی هیچ کشوری مداخله نمی کند و همچنان به کسی اجازه نمی دهد تا در امور داخلی افغانستان مداخله نماید.
در این نشست معاون اقتصادی ریاست الوزراء همچنان افزود که به منظور بهبود روابط، نیاز است تا ایران و سایر کشور های همسایه گام های اساسی بر دارند و این زمینه را به کسی مساعد نسازند، تا به روابط دو جانبه صدمه برساند.
به اساس خبرنامه آقای قمی نیز ضمن صحبت های خود گفت که ایران همیشه همسایه خوب برای افغانستان بوده و جهت حفظ منافع سیاسی و اقتصادی هر دو کشور در هر زمان سعی و تلاش نموده است.
سفیر ایران همچنان افزود که ایران علاقمند آن است تا با افغانستان در بخش های اقتصادی، زراعتی و صنعتی و گسترش شبکه خط آهن این کشور همکاری نماید.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطرف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس