معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / پولیس ایران از خنثی سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت۲۸ تن خبر می دهد

پولیس ایران از خنثی سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت۲۸ تن خبر می دهد

کابل گهیځ نیوز (۲ میزان ۱۴۰۲):
پولیس ایران از خنثی سازی ۳۰ انفجار همزمان در پایتخت این کشور و دستگیری ۲۸ تن یه اتهام این قضیه خبر داده است.
روابط عمومی وزارت اطلاعات ایران با صدور اعلامیه یی گفته است که نیرو های امنیتی این کشور توطئه‌ی دشمنانه ای مبنی بر انجام ۳۰ انفجار تروریستی همزمان در مراکز پرجمعیت تهران را کشف، خنثی سازی و تمامی عوامل آن را دستگیر کردند.
در این اعلامیه افزوده شده است که انفجارهای مورد بحث با هدف شکستن اقتدار امنیتی و ارائه‌ی تصویری بی‌ثبات از ایران، ایجاد یأس و هراس در جامعه و تحریک به بلوا و اعتراض، دقیقاً برای مقطع سالگرد اغتشاشات سال گذشته برنامه‌ریزی شده بودند.
در این اعلامیه افزوده شده است که نیرو های امنیتی در روزهای اخیر طی سلسله عملیات‌هایی همزمان در ایالت های تهران، البرز و آذربایجان غربی، چندین پایگاه و خانه‌ی جمعی این افراد را مورد حمله قرار داده و ۲۸ نفر از اعضای این شبکه‌ ها را بازداشت کرده اند.
این اعلامیه همچنان می گوید که این عناصر، وابسته به گروه داعش بوده و تعدادی از آنها سابقه‌ی همراهی با آنها در سوریه یا حضور در افغانستان، پاکستان و اقلیم کردستانِ عراق را دارند.
این اعلامیه همچنان افزوده است که بخشی از ابزار و آلات جرم که در عملیات‌های اخیر توسط نیرو های امنیتی ایران کشف شده عبارتند از: مقادیر زیادی از مواد انفجاری و بمب‌های آماده و حجم فراوانی مواد مورد استفاده در بمب، یک بسته ۱۰۰ عددی مواد انفجاری و ابزار گوناگون الکترونیکی برای بمب‌های ساعتی، ۱۷ قبضه سلاح کمری امریکایی همراه با گلوله‌، دستگاه‌های متعدد ارتباطی (مخابره های دیجیتل)، البسه نظامی و جلیقه‌ی انتحاری و غیره.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس