معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / همزمان با تداوم عملیات در اسرائیل، دو سیاح اسرائیلی در مصر کشته شدند

همزمان با تداوم عملیات در اسرائیل، دو سیاح اسرائیلی در مصر کشته شدند

کابل گهیځ نیوز (۱۶ میزان ۱۴۰۲):
در حالیکه درگیری های مسلخانه بین نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل و مبارزین فلسطینی در سرزمین های اشغالی و داخل خاک اسرائیل هنوز هم جریان دارد، الجزیره از قول منابع مصری گزارش داد که دو تن از سیاحان اسرائیلی در شهر “اسکندریه” مصر هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده اند.
رسانه های مصری گزارش داده اند که این دو سیاح اسرائیلی توسط یک تن از افراد پولیس مصر که با اسلحه شخصی خود آنها را هدف قرار داد، کشته شده اند.
از سوی دیگر رسانه های اسرائیلی گزارش می دهند که موتر حامل سیاحان اسرائیلی در شهر اسکندریه مصر، هدف آتش باری افراد نامعلومی قرار گرفته که در نتیجه آن دو تن از سیاحان اسرائیلی جان باخته اند.
این در حالی است که از روز گذشته که هجوم نیرو های مقاومت فلسطینی بر مناطق اسرائیلی آغاز گردیده، تا حال هم ادامه دارد و نیرو های اسرائیلی و یهودیان ساکن شهرک ها در مناطق اشغالی تلفات و خسارات هنگفتی دیده اند.
به گزارش الجزیره نیرو های رژیم اشغالگر اسرائیل در های مسجد ابراهیمی واقع در جنوب شهر الخلیل را صبح امروز تا مدت نا معلومی بستند و تهاجم خود بر نوار غزه را ادامه دادند که شمار کشته شده گان به ۳۱۳ تن و شمار مجروحین به به ۱۹۹۰ تن می رسد.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس