معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / جنگ بین نیروهای حماس و رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان به شدت ادامه دارد

جنگ بین نیروهای حماس و رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان به شدت ادامه دارد

کابل گهیځ نیوز (۱۹ میزان ۱۴۰۲):
در حالی که ارتش غارتګر اسرائیل برای پنجمین روز متوالی تهاجم خود را بر مناطق فلسطینی ادامه می دهد به قول الجزیره در این مدت شمار شهدای فلسطینی به ۱۰۵۵ تن رسید در حالی که در مقابل نیرو های مقاومت فلسطینی از کشتن بیسش از ۱۲۰۰ تن اسرائیلی طی این مدت خبر می دهد.
از جانب دیگر خبر ها حاکی از آن است که نیروهای مقاومت مردمی فلسطینی حملات راکتی خود را بر مناطق مختلف اسرائیل همچنان ادامه داده و به خصوص منطه ” عسقلان” را حدف راکت های دور برد خود قرار داده اند.
در همین حال گزارش ها حاکی است که طیارات اسرائیلی بر فراز مناطقی در جنوب لبنان نیز پرواز های داشته و به قول منابع ارتش اسرائیل و تلاش نموده تا منبع فیر راکت ها از آنجا بر خاک اسرائیل را هدف قرار دهند.
از سوی دیگر به اساس گزارشات جدید، برخی از کشور های اروپایی چون اتریش، سویس، آلمان، فرانسه، ناروی، دنمارک و آسترلیا تصمیم گرفته اند تا اتباع کشور های خود از اسرائیل را از آنجا بیرون کنند.
در حالی که برخی از همین کشور ها خواهان کمک نظامی با اسرائیل در مقابله با مردم فلسطین اند و ارسال تجهیزات و وسایل جنگی به تل ابیب را اعلام داشته اند.
از سوی دیگر گفته می شود که جنگ بین نیروهای حماس و ارتش تا دندان مسلح اسرائیل همچنان جریان دارد و به گزارش خبرگزاری ها وضعیت ساکنان شهرک های یهودی نشین در سرزمین های اشغالی خیلی خراب است.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس