معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / قصر سفید اظهارات قبلی رئیس جمهور امریکا در مورد قتل اطفال توسط “حماس” را پس گرفت

قصر سفید اظهارات قبلی رئیس جمهور امریکا در مورد قتل اطفال توسط “حماس” را پس گرفت

کابل گهیځ نیوز (۲۰ میزان ۱۴۰۲):
قصر سفید اظهارات اخیر “جوبایدن” رئیس جمهور امریکا را که ضمن آن از کشتن اطفال اسرائیلی در خلال حمله اخیر بر اراضی اشغالی توسط مبارزین ” قسام” ابراز نارضایتی کرده و آن را وحشت زا توصیف کرده بود، پس گرفته است.
جوبایدن در خلال مجلس خود با زعمای یک طایفه یهودی در قصر سفید اظهار داشته بود که وی مطمین نیست که تصاویری از تروریستانی را دیده باشد که سر اطفال را قطع می کند.
جریده “واشنگتن پست” از قول یک سخنگوی رسمی قصر سفید گفته است که نه شخص رئیس جمهور بایدن و نه هم کدام تن دیگر از مسؤولین امریکایی مطمین نیستند که کدام تصویری از این گونه را دیده باشند و یا از صحت بیانات نشر شده در این مورد به شکل قطعی مطمین باشند.
سخنگوی قصر سفید در این مورد افزود که تصریحات رئیس جمهور بایدن در مورد جنایات ذکر شده به استناد از حرف های بود که سخنگوی صدراعظم اسرائیل گفته بود و در اعلامیه رسمی حکومت اسرائیل ذکر شده بود.
این در حالی است که حرکت حماس قبل از این با نشر اعلامیه یی تأکید نموده بود که حماس و گروه های مقاومت فلسطین هیچگاهی اطفال را نشانه قرار نمی دهند و از وسایل ارتباط جمعی غربی خواسته بود تا در نشر و پخش این گونه اخبار از دقت کار گرفته و تنها به روایت اسرائیل از وقایع اعتماد نکنند.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس