معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / اسماعیل هنیه: جوامع غربی در توافق با قتل عام فلسطینی ها از دایره انسانیت خارج شده اند

اسماعیل هنیه: جوامع غربی در توافق با قتل عام فلسطینی ها از دایره انسانیت خارج شده اند

کابل گهیځ نیوز ( ۲ عقرب ۱۴۰۲):
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حرکت حماس می گوید که غرب بین خود و بین جوامع عربی و اسلامی دیواری اعمار کرده است که هرگز سقوط نخواهد کرد.
“هنیه” در یک اعلامیه مطبوعاتی ایکه خبرگزاری “قدس پرس” آن راصبح روز سه شنبه به نشر رسانده است گفته است که غرب با توافق و تائید قتل عامی که توسط اسرائیل صورت می گیرد از دایره انسانیت خارج شده است.
اسماعیل هنیه رهبران کشور های عربی و اسلامی را مخاطب قراداده گفته است: تا چه وقت صبر خواهید کرد که بخاطر ریختن خون و کشتار های پیهم غضب الله متعال نازل گردد و تا شما پس از آن موقف تاریخی خود را در مقابل خون های ریخته شده اطفال، زنان و بزرگ سالان در فلسطین ابراز بدارید.
از سوی دیگر گزارش ها از سرزمین های اشغالی فلسطین حاکی از آن است که بمباردمان های هوایی و زمینی اسرائیل قریه های کاملی را در نوار غزه و سرزمین های اشغالی از بین برده اند و بیش از ۵۰۰۰ تن از اتباع فلسطینی را به قتل رسانیده اند که بیش از دو هزار نفر آنها اطفال و همچنان ۱۱۱۹ تن آنها زنان اند. به همین گونه ۱۵ هزار و ۲۷۳ تن دیگر مجروح شده اند . این اعداد و ارقام بر علاوه تعداد زیادی از مفقود شده گان است که احوالی از آنها در دست نیست.
این در حالی است که رئیس جمهور ایالات متحده امریکا از اعضای کانگرس آن کشور خواسته تا با کمک بالغ بر۱۴ میلیارد دالر آن کشور با رژیم صهیونیستی اسرائیل توافق کنند.
اما عده زیادی از اتباع و اعضای کانگرس امریکا با این گونه طرز تعامل امریکا موافق نیستند و مخالفت خود را با آن ابراز داشته اند.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:
https://twitter.com/GaheezAgency
Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس